ثبت مشاور

دانلود سريال شاخ آفریقا قسمت سوم 3

تاریخ : 1400.05.29
نویسنده : It Newspaper
نظرات : 0


آي تي نيوز : در قسمت سوم 3 سريال شاخ آفریقا که در حوزه نمايش خانگي ، منتشر مي شود ، دغدغه هاي جديدي پيش مي آيد که همين مساله ، موجب جذب مخاطب بيشتر و انتظار مخاطب براي دانلود قسمت جديد سريال شاخ آفریقا شيرين تر مي کند . در قسمت سوم 3 سريال شاخ آفریقا ، منتظر اتفاقات غير منتظره باشيد که با درايت و مهارت نويسنده سناريو و تجربه کارگردان ، ذهن شما را درگير خواهد کرد قسمت سوم 3 سریال شاخ آفریقا - دانلود سریال شاخ آفریقا با لینک مستقیم و در پنج کیفیت مختلف

  

قسمت سوم 3 سریال شاخ آفریقا با کارگردانی سعید آقاخانی منتشر می شود ؛ این سریال با ژانر طنز و کمدی برای مخاطب بزرگسال از طریق شبکه نمایش خانگی منتشر خواهد شد .

 

 

دانلود قسمت سوم شاخ آفریقا با 5 کیفیت

 

دانلود تمام قسمت های سریال شاخ آفریقا

 

 

 

 

 

 

 سريال شاخ آفریقا قسمت سوم 3

 

 

خلاصه قسمت سوم 3 سریال شاخ آفریقا

 

ماجرایی که از ایران شروع و در شاخ آفریقا ، گینه نو ، به پایان می رسد . این سریال قصه دو شخصیت را روایت می کند که سرنوشتشان به هم گره می خورد و حالا به دنبال شاخ آفریقا ، از تهران به کمپ گبنه می رسند اما این پایان ماجرا نیست و تا رسیدن به شاخ آفریقا ، مسیر طولانی دیگری را باید طی کنند .

 

 

بازیگران قسمت سوم 3 مجموعه شاخ آفریقا

 

هنرمندان مطرح و طنز پرداز مانند هومن سیدی و پژمان جمشیدی ، در کنار چهره‌های جدید ، در سریال شاخ آفریقا هنرمندی کرده اند .

 

 

حواشی سریال شاخ آفریقا

مهراب قاسم خانی ، سرپرستی متن سریال را بر عهده دارد و در مورد ویژگی های این سریال می گوید : یکی از جذابیت های این پروژه برای من ، پر لوکیشن بودن و تنوع جغرافیایی اتفاقات آن در داخل و خارج از ایران است که با مجموعه های روتین ، متفاوت بوده و به نظرم میتواند به جذابیت مجموعه کمک زیادی بکند . همینطور ترکیب فضای کمدی با یک داستان هیجان انگیز اگر درست اتفاق بیفتد ، می تواند برای مخاطب هم جذاب باشد .

نظر دهید :

نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی شود

بالا