ثبت مشاور

شراکت توییتر و بلومبرگ

تاریخ : 1396.02.22
نویسنده : It Newspaper
نظرات : 0

اخبار آی تی : به دنبال طرح پخش 24" ساعته اخبار زنده"، توییتر همکاری خود را با خبرگزاری بلومبرگ (Bloomberg) آغاز کرده است. طبق این قرارداد، خبرگزاری بلومبرگ برنامه‌های خبری مختص توییتر را تولید خواهد کرد و طی آن اخبار سراسر دنیا به همراه ویدیوهای پست شده برخی کاربران توییتر، پخش خواهند شد.

تویتر

هنوز اسم خاصی برای این سرویس ویژه خبری انتخاب نشده اما طبق گزارش‌های منتشر شده، نام رسمی این سرویس خبری روز دوشنبه توسط مایکل بلومبرگ و جک دورسی رسما اعلام خواهد شد. از مفاد این قرارداد هم جزئیاتی منتشر نشده اما گفته می‌شود تبلیغات در این سرویس وجود خواهد داشت و خبرگزاری بلومبرگ مستقیما وظیفه کنترل محتوای اخبار را بر عهده دارد. انتظار می‌رود این سرویس خبری از پاییز  امسال رسما فعالیت خود را آغاز کند.

جاستین اسمیت مدیر رسانه‌ای بلومبرگ گفت: "این سرویس خبری بر روی مهمترین رخدادها تمرکز کرده و برای مخاطبین آگاه در سراسر دنیا تهیه و پخش خواهد شد. آنتونی نوتو مدیر ارشد توییتر می‌گوید: "همکاری با بلومبرگ موجب جایگزینی توییتر با شبکه‌های تلویزیونی کابلی خواهد شد. ما معتقدیم که از این راه می‌توانیم اخبار را برای افرادی که علاقه‌ای به تلویزیون‌های کابلی ندارند، پخش کنیم. بلومبرگ بهترین گزینه برای شروع این وظیقه‌ی مهم بود."

این قرارداد درست پس از اینکه توییتر اعلام کرد که قصد دارد اخبار زنده را به‌صورت 24 ساعته برای کاربران توییتری پخش کند، اعلام گردید. توییتر گفته علاقه زیادی به همکاری با دیگر شبکه‌های خبری و ورزشی در آینده دارد. آنتونی نوتو درباره آینده این شبکه‌ها در توییتر گفت: "کاربران دیگر تنها اخباری را که علاقه دارند تماشا می‌کنند و دیگر نیازی به تماشا و تمرکز بر روی اخبار نامربوط نخواهد بود."

کلید واژه ها :
توییتر بلومبرگ
دسته بندی :  اینترنت

نظر دهید :

نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی شود

بالا