ثبت مشاور

رفع مشکلات اپلیکیشن اوبر

تاریخ : 1396.05.07
نویسنده : It Newspaper
نظرات : 0

اخبار آی تی : اپلیکیشن اوبر در آخرین به‌روزرسانی خود پشتیبانی ۲۴ ساعته را افزوده است، اگر مشکلی در پرداخت‌ها صورت بگیرد رانندگان و مسافران می‌توانند از سیستم پشتیبانی ۲۴ ساعته استفاده کنند.

 

 

اوبر

 

اوبر، سیستم آنلاین درخواست تاکسی، اپلیکیشن راننده خود را به‌روز کرده است. در این به‌روزرسانی رانندگان می‌توانند در هفت‌روزه هفته،۲۴ ساعته از پشتیبانی استفاده کنند. اگر رانندگان با مشکل خاصی مواجه شوند و یا در دریافت وجه خود به مسئله‌ای برخورد کنند می‌توانند از پشتیبانی ۲۴ ساعته استفاده کنند.

در کنار قابلیت‌های اضافه‌شده، رانندگان اوبر می‌توانند در کمتر از ۲ دقیقه به پشتیبانی متصل شوند و مسئول پشتیبانی تا رفع کامل مشکل، مسئله را پیگیری می‌کند. گاهی اوقات راننده فراموش می‌کند که آغاز سفر خود را در سیستم اوبر ثبت کند، اوبر برای این مسئله نیز راه‌حلی اندیشیده است و در این صورت راننده را به پشتیبانی آنلاین متصل می‌کند تا مسئله پیش‌آمده درست شود. قابلیت ثبت امتیاز مدت‌ها است که محرمانه شده است و راننده نمی‌تواند امتیازی که مسافر داده است را به‌صورت مستقیم دریافت کند.

اگر مسافران و رانندگان در پرداخت هزینه سفر به مشکلی برخورد کنند بازهم پشتیبانی آنلاین به کمک آن‌ها می‌آید.

کمپین ۱۸۰ روز اوبر هم چنان ادامه دارد، باید منتظر بود تا در ماه‌های آینده اوبر به‌روزرسانی‌ها بیشتری را برای اپلیکیشن خود ارائه دهد. هدف اوبر از این تغییرات امنیت بیشتر رانندگان و مسافران و محافظت از امنیت مالی و جانی آن‌ها است.

 

 

 

 

 

 

کلیک

کلید واژه ها :
رفع خراب برنامه
دسته بندی :  نرم افزار

نظر دهید :

نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی شود

بالا