ثبت مشاور

جدید ترین کارت گرافیک های صنعتی و تجاری سافایر

تاریخ : 1396.03.04
نویسنده : It Newspaper
نظرات : 0

اخبار آی تی : کارت گرافیک ها تنها برای اجرای بازی و نرم افزارهای گرافیکی نیستند؛ کاربردهای صنعتی، مانیتورینگ (LFD) و نمایشگرهای تجاری از جمله دیگر کاربردهای یک کارت گرافیک است.

 

کارت گرافیک

 

در همین راستا سافایر جدید ترین کارت گرافیک های صنعتی و تجاری خود را معرفی کرده است که می تواند در کاربردهایی که به آنها اشاره شد، مورد استفاده قرار می گیرد. این خانواده جدید با نام SAPPHIRE GPRO E-Series شامل 4 کارت گرافیک است. مواردی مانند سیستم های نظامی، پزشکی، صنعتی کارخانه ای با محیط های خاص، سامانه های کنترل دیجیتال، اتوماسیون و هوا فضا دیگر بخش هایی هستند که SAPPHIRE GPRO E-Series ها می توانند در آنها به خدمت گرفته شوند. همانطور که می دانید، سافایر یک تولید کننده اختصاصی است که تنها از تراشه های AMD استفاده می کند. در نتیجه این خانواده نیز از کارت گرافیک های معماری ستاری قطبی (Polaris) بهره می برد. SAPPHIRE GPRO E92600 سریع ترین عضو این خانواده است که توان عملیاتی آن به 2.5 ترافلاپ می رسد.

 

8 گیگابایت حافظه گرافیکی GDDR5 و 4 خروجی DisplayPort 1.3 دیگر ویژگی های این محصول است. افزون بر آن، SAPPHIRE GPRO E9260 می تواند دو نمایشگر 5K را با نرخ فرکانسی 60 هرتز و یا 4 صفحه نمایش با فرکانس 60 هرتز را هندل نماید. سافایر از یک کولر ساده به همراه 1 عدد فن استفاده کرده است؛ با این وجود قطعات الکترونیکی دارای کیفیت بالایی در زمینه تحمل شرایط سخت بوده و همچنین فن نیز دارای دو بلبرینگ است. سافایر مدعی توان حرارتی 80 واتی برای دو مدل نخست شده است؛ همچنین رابط حافظه ی DirectGMA در دو بخش 30 بیتی در کنار این کارت گرافیک ها است. DirectGMA نوعی رابط گرافیکی است که زمان تاخیر بین GPU و حافظه را کاهش می دهد. کارت گرافیک SAPPHIRE Radeon E8860 نیز دارای توان عملیات مستقیم 768 GFLOPS بوده و دارای 4 خروجی DisplayPort 1.2 است. این کارت گرافیک می تواند 4 نمایشگر را با دقت 4K و فرکانس 30 هرتز پوشش دهد. کارت گرافیک های GPRO E-Series با درایور های مجزا و همچنین نرم افزارهای اختصاصی عرضه می شوند که استفاده از آنها را تسهیل می کند.

 

 

 

مجله سخت افزار

کلید واژه ها :
انواع کارت گرافیک
دسته بندی :  کامپیوتر

نظر دهید :

نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی شود

بالا