ثبت مشاور

مدلهای لو رفته اسمارت فونهای جدید سامسونگ

تاریخ : 1396.03.02
نویسنده : It Newspaper
نظرات : 0

اخبار آی تی : امروزه کمتر کسی را می‌توان یافت که از اسمارت‌فون‌ها بهره ببرد ولی حداقل یک‌بار نام کهکشانی‌های سری J سامسونگ را نشنیده باشد. تلفن‌هایی پایین و میان‌رده که با قیمتی ارزان، امکانات قابل قبولی را در اختیار کابران قرار می‌دهند و به همین دلیل یکی از پرفروش‌ترین اسمارت‌فون‌های این سازنده در سال گذشته بوده‌اند. به نظر می‌رسد این کمپانی نیز به خوبی نقش رقابتی و مهم کهکشانی‌های سری JJ را فهمیده و می‌خواهد نسخه‌های جدیدی از آنها را تحت عناوین 2017 J5 و J7 2017 روانه بازار کند.

 

گلکسی

 

با اینکه هنوز به صورت رسمی اطلاعات دقیقی از سوی سامسونگ درباره امکانات این دو گوشی جدید اعلام نشده ولی خیل عظیمی از شایعات در روز‌های اخیر تقریبا همه مشخصات آنها را پیش از رونمایی رسمی فاش کرده‌ است. یکی از مهم‌ترین بهبود‌های اعمال شده در نسخه جدید کهکشانی‌های سری J استفاده از بدنه‌ای تمام فلزی است. همچنین می‌توان به ارتقا دوربین، بهبود رزولوشن نمایشگر، پشتیبانی از شبکه 4G LTE سریع‌تر از نسل پیشین و بهره‌گیری از 3 گیگابایت حافظه رم اشاره کرد. همانطور که می‌دانید مدل‌های قبلی به 2 گیگابایت حافظه رم مجهز شده‌ بودند. نکته قابل توجه تغییر نکردن میزان حافظه داخلی این دو اسمارت‌فون است که سامسونگ همچنان برای آنها، 16 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی در نظر گرفته که البته باید گفت این دو تلفن‌هوشمند از کارت حافظه میکرو SD نیز پشتیبانی خواهند کرد.

 

اما خبر خوب برای علاقمندان به این گوشی‌ها این است که سامسونگ بالاخره تصمیم گرفت برای اسمارت‌فون‌های سری J نیز از اسکنر اثر انگشت استفاده کند که مطمئنا کاربران بیشتری را نسبت به خرید آنها ترغیب می‌کند. باید عنوان کرد که طبق گزارشات منتشر شده، این غول کره‌ای در نظر دارد تا اسپیکر صدای نسل جدید این سری را مانند گوشی‌های گلکسی A خود، در بخش کناری آنها قرار دهد. به نظر می‌رسد قسمت کناری گوشی، مکان بهتری برای قرار گرفتن بلندگوی صدا بوده چرا که احتمال اینکه دست کاربر به صورت تصادفی هنگام کار کردن با گوشی یا بازی روی آن قرار بگیرد، بسیار کم است.

 

 

 

 

ایتیرسان

 

 

 

 

 

 

 

کلید واژه ها :
سامسونگ
دسته بندی :  موبایل

نظر دهید :

نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی شود

بالا