ثبت مشاور

بازنده Bazande - دانلود - قسمت ده

تاریخ : 1403.02.07
نویسنده : It Newspaper
نظرات : 0

آي تي نيوز : در قسمت دهم 10 سريال بازنده Bazande که در حوزه نمايش خانگي ، منتشر مي شود ، دغدغه هاي جديدي در سریال پيش مي آيد که همين مساله ، موجب جذب مخاطب بيشتر و انتظار مخاطب براي دانلود قسمت جديد سريال بازنده شيرين تر مي کند . در قسمت دهم 10 سريال بازنده ، منتظر اتفاقات غير منتظره باشيد که با درايت و مهارت نويسنده سناريو و تجربه کارگردان ، امین حسین‌پور ، ذهن شما را درگير خواهد کرد .

 

 

 دانلود بازنده - قسمت دهم 10

تاریخ انتشار : بزودی 

کیفیت 480   کیفیت 720

 

کیفیت 1080   کیفیت 1080HQ

 

کیفیت BLURY   تمام کیفیت ها 

 

 

 

موضوع بازنده Bazande و خلاصه ماجراهای بازنده قسمت دهم 10

بازنده با موضوع جنایی ، معمایی و خانوادگی تهیه و منتشر می شود و خلاصه داستان قسمت دهم 10 سریال بازنده اینطور عنوان شده که خلاصه داستان سریال بازنده این است که کارآگاهی به نام کیانی درگیر پرونده‌ ای پیچیده می شود کـه منجر به بر ملا شدن راز‌ های بزرگی از یک خانواده می گردد . کاراگاه داستان که علیرضا کمالی اجرا کننده این نقش است ، به چالش کشیده می شود و سرانجام ... و البته بسیاری ماجراهای دیگر که در هر قسمت مجموعه نمایش خانگی بازنده ، مشاهده خواهید کرد .

 

بازیگران بازنده قسمت دهم 10 و کارگردان بازنده Bazande

اسامی بازیگران بازنده قسمت دهم 10 علیرضا کمالی ، صابر ابر ، سارا بهرامی ، صدف اسپهبدی ، رویا جاویدنیا ، محمد علی محمدی ، مهدی رکنی و پیمان قاسم خانی و تعدادی از هنرمندان جدید در عرصه بازیگری هستند که برخی ، اولین تجربه شان خواهد بود .امین حسین‌پور نیز کارگردانی مجموعه نمایش خانگی بازنده را بر عهده دارد .

 

نظر دهید :

نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی شود

بالا