ثبت مشاور

کوله پشتی های جادویی با کاربری چندگانه

تاریخ : 1399.06.13
نویسنده : It Newspaper
نظرات : 0

اخبار آی تی : در دنیای امروزی ، با وجود مشغله زیاد ، اوقاتی پیش می آید که بایستی یک سفر کوتاه درون شهری و یا برون شهری را همزمان با اتمام زمان کار ، داشته باشیم. اگر برای این سفر خود ، نیازمند همراه داشتن وسایل شخصی و یا خوراک و پوشاک و همزمان پرونده های کاری یا جزوات و غیره داشته باشیم ، ساک های دو منظوره طراحی شده جدید ، نیاز انسان را برطرف می کنند. دیگر لازم نیست برای لوازم سفر ، یک ساک جداگانه تهیه و یا برای حضور در محل کار و دانشگاه و ... همراه داشته باشیم . این موضوع ، بسیار آزار دهنده و فضا گیر است . ساک های جدیدی که برای رفع این مساله طراحی شده اند ، این احتیاجات را مرتفع کرده و همه لوازم را در یک ساک میتوان بدون درهم ریخته بودن و کاملا تفکیک شده ، با دسترسی آسان ، می توان حمل کرد . نام این ساک ها هاپ HOP است .

 

کوله پشتی جادویی

  

این ساک ها به گونه ای طراحی شده اند که از محل کار ، مستقیما می توانید به فرودگاه و برای سفر آماده شوید .

 

کوله پشتی چند کاره

 

این ساک ها کمک می کنند تا همزمان وسایل کاری و مسافرتی خود را همراه داشته باشید. این ساک ها به دو حالت تغییر شکل می دهند و همین مساله موجب شده تا به یکی از محبوب ترین و خلاقانه ترین ساک ها مبدل شوند .

 

کوله پشتی چند کاره برای کار

 

 

اگر هم برای کار و هم برای یک سفر غیر منتظره و کوتاه یا بلند ، آماده می شوید ، از یک قسمت می توانید برای قرار دادن لوازم کاری و از بخش دیگر ، برای قرار دادن لوازم سفر ، استفاده کنید .در نهایت ، این دوبخش ، جداگانه ، با یک صفحه قوی و محکم مغناطیسی به هم مرتبط می شوند و شما را از حمل ساک دستی برای سفر و کوله پشتی ، برای دانشگاه و کار ، بی نیاز می کنند .

 

کوله پشتی چند کاره برای کار و مسافرت

 

راحتی ، وزن مناسب ، استحکام بالا ، از ویژگیهای این نوع از ساک ها هستند .

 

ساک چند کاره برای کار و مسافرت

 

اگر از یک قسمت این ساک ، برای دانشگاه و مشغله کاری خود می خواهید استفاده کنید ، به یک کوله پشتی شیک و مقاوم تبدیل می شود و اگر برای سفر آماده می شوید به یک ساک دستی که قابل استفاده به عنوان روی دوش نیز است ، می توانید از آن بهره ببرید .

 

ساک چند کاره جدا شدنی برای کار و مسافرت

 

این ساک از فضاهایی که بصورت مغناطیسی طراحی شده اند ، به هم مرتبط و متصل می شوند .

 

مدل ساک چند کاره جدا شدنی برای کار و مسافرت

دسته بندی :  اخبار داغ

نظر دهید :

نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی شود

بالا