ثبت مشاور

واتس با چندین کارآیی و ظرفیت بالا

تاریخ : 1396.03.07
نویسنده : It Newspaper
نظرات : 0

اخبار آی تی : این بار به یکی از ضروری ترین ابزار های مورد نیاز هر فردی به ویژه در سفر های طولانی مدت خواهیم پرداخت. اگرچه این ابزار تکنولوژیک را در خانه نیز می توان مورد استفاده قرار داد، چنان چه اهل سفر و گردشگری هستید، قطعا همراه داشتن یک منبع تغذیه مطمئن توصیه می شود.

 

واتس

 

منبع تغذیه مورد بحث امروز ما تحت عنوان واتس، امکانات کاملی را در اختیار کاربران خود قرار می دهد و در جز یکی از با کیفیت ترین سیستم های این چنینی رده بندی می شود.

سیستم مبنع تغذیه واتس که دارای ماژول های مختلف قابل جداسازی است، با ابعادی معادل 450 x 350 x 110 میلی متر و 10 کیلوگرم وزن، سیستمی کاملا قدرتمند محسوب می شود. هر کدام از ماژول ها ظاهری صیقلی و جمع و جور داشته و به خوبی با حال و هوای مدرن خانه شما جفت و جور خواهند شد. با استفاده از دسته های مخصوص هر ماژول می توانید آن را به راحتی جدا کرده و همراه خود حمل کنید. هر یک از بخش های مذکور ظرفیت باتری معادل 1.2 کیلو وات ساعت و حداکثر خروجی 3 کیلو وات دارند. از همه مهم تر نحوه طراحی منبع تغذیه به شما این امکان را می دهد تا بنا بر نیاز خود، تعداد بخش ها را انتخاب کرده و آن را به یکدیگر متصل کنید. 4 عدد از ماژول های واتس به منظور تغذیه روشنایی و یخچال به مدت دو روز کافی خواهند بود.

علاوه بر مزیت هایی که به آن ها اشاره شد، واتس نیاز به طی هیچ گونه پروسه راه اندازی و نصب ندارد و تنها کافی است آن را به پریز وصل کنید. از طرفی بدنه مستحکم و مواد مرغوب به کار رفته در ساخت آن، طول عمری حداقل 10 ساله را به این منبع تغذیه بخشیده اند. سیستم از وجود یک برنامه موبایلی ویژه نیز بهره می برد. از طریق نصب اپ بر گوشی هوشمند خود می توانید وضعیت دستگاه را به راحتی بررسی کنید.

سیستم منبع تغذیه واتس ، 2،999 دلار قیمت دارد.

کلید واژه ها :
پاور بانک
دسته بندی :  مقالات

نظر دهید :

نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی شود

بالا